לצורך הצבעה בבחירות: תעודות זהות זמניות יונפקו ללא תור

    אליהו גרין No Comments on לצורך הצבעה בבחירות: תעודות זהות זמניות יונפקו ללא תור

    במפגש עם ח"כ אורי מקלב הודיע ראש רשות האוכלוסין מר תומר מוסקוביץ כי לשכות רשות האוכלוסין ינפיקו תעודות זהות ללא תור ובאופן מהיר בכדי לאפשר את ההצבעה בבחירות. עד לקבלת התעודה הקבועה יונפק תעודת זהות זמנית

    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצוקת התורים בלשכות רשות האוכלוסין: ח"כ אורי מקלב נועד הבוקר עם מנכ"ל רשות האוכלוסין מר תומר מוסקוביץ בכדי לאפשר הנפקת תעודות זהות למבקשים באופן מידי ערב הבחירות. אל הישיבה התלוו אנשי לשכתו של מקלב, וכן מר יואל ליפוביצקי ראש מינהל האוכלוסין ברשות האוכלוסין ודוד מורגנבסר מהלשכה לפניות הציבור של דגל התורה ופקידי רשות האוכלוסין.

    ח"כ מקלב שיבח את פעילותם של עובדי רשות האוכלוסין באחרונה כאשר עמד לפתחו אתגרי הקורונה וסיוע לרבים. בדבריו ביקש ח"כ מקלב לאפשר כעת את הנפקת תעודות הזהות לאזרחים ללא תור ובאופן מידי בכדי לאפשר את מהלך הבחירות התקין לאזרחים שלא הנפיקו תעודות או שאבדו להם תעודות הזיהוי. מקלב הסביר כי הנפקת תעודות זהות הינה הכרחית לכל אזרח בישראל ולא רק בגלל הבחירות, זיהוי האזרחים נדרש לפקדי הבנקים, דיחויי צבאי, רישום הנישואין ועוד שאילו דברים על ציר הזמן הדחוף ויש לאפשר את הנפקת תעודות הזהות באופן מהיר.

    "אנחנו לא יכולים להגיע למצב בו נהיה ביום הבחירות והמצבעים לא יוכלו לממש את זכות ההצבעה שלהם היות ולא הצליחו להנפיק תעודות זיהוי". ראש רשות האוכלוסין מר תומר מוסקוביץ הנחה את צוותו להודיע לכל הלשכות בארץ לאפשר הנפקת תעודות זהות בכל הלשכות ללא תור ובאופן מהיר וכי בעוד חודש יתקיים מפגש נוסף לעקוב אחר התקדמות הדברים באופן מעשי בשטח.

    לגבי תושבי קבע המבקשים להתאזרח לאור קריאתם של גדולי ישראל הודיע ראש הרשות כי הם מקדמים בחיוב הקלות לקיצור ויעול התהליך הסבוך. לאחר מכן העלו את הצורך בהקמת לשכות חדשות ברחבי הארץ של רשות האוכלוסין וההגירה בכדי שהתושבים לא יאלצו לנודד מרחק רב לערים אחרות, "הגדלת מספר הלשכות ברחבי הארץ תקטין את העומסים", הסביר מקלב. מנכ"ל רשות האוכלוסין הודיע לח"כ מקלב כי בזמן הקרוב יחנכו לשכה חדשה בעיר ביתר עילית.



    0 תגובות